Kočka, nebo pes...?

Tak jsem si plánovala na příští rok pořízení psa (čínský chocholatý pes). Už párkrát mi to nevyšlo, odmítla jsem nejprve Adagia z CHS Crispello, poté i Alix Arius Velura. Pak dědova kočka porodila.. a pak jsem našla další. Na kastraci mi zbývá poslední, půjde příští měsíc (měla dlouho hodně nalité cecíky). Každopádně, kocourek, který měl jet do Zlína, mi zůstává (zvykla jsem si na něj a jen tak někomu bych ho nedala), ještě tu mám tedy jednu kočičku, ale ta si snad svůj domov najde, její sestřička už si užívá s novými kamarády v Brně. 

Takže místo plánovaného pejska mám kocoura, který již za měsíc půjde na kastraci také (raději dřív, než začne značkovat, protože pak by mě mamka už asi vážně vyhodila). Kocour je mazel, trochu flegmouš, ale když se mu chce, svou nevlastní kočičí sestru umí pěkně mordovat. 

A ještě zbývá, aby si zvykla Saxana. Zatím vypadaly všechny její reakce jako vrčení, prskání, syčení a řvaní.