Páření Pantherophis guttatus

Dnes jsem si mohla na 100% potvrdit, že je Nefertiti samec (už mě to napadlo minulý rok, ale snůška Astarte byla neoplodněná a tak jsem to brala jako "falešnou" snůšku, jako měla agama), nachytala jsem "holky" při činu. Obě zakoupené jako určené samice. 

Mám asi měsíc se rozmyslet, zda odchovám, nebo spíše, zda to zkusím. Inkubátor skoro mám, chybí mi jen termostat a topná folie (topím žárovkama a pak využívám teplo z terárek na menší terárka). Každopádně, extra zbarvení z toho nebudou, zatím jsem mrkla na genetiku. 
1. možnost je Klasik X Ghost het Amel - takže mláďata Klasik het Ghost
2. možnost je, pokud by se Nef ukázal jako přenaše Amel - Klasik het Ghost (a Amel?) a Amelano het Ghost (a klasik?)

Ještě v tom trochu plavu, ale snažím se to pochopit. Další věc je, že se mi inkubace nemusí povést.