Sendy, kastrace a sport.

Včera jsem volala panu veterináři ohledně kastrace Sendy. Domluveno, objednal nás na úterý 11. 4. v 15:00, budu si ji muset pohlídat, aby nejedla (spíš, aby jí ostatní něco nedávali). Naštěstí mám v ten týden zrovna volno, takže pak budu moct být s ní a pohlídat si jí i aby nelítala. 

A dnes jsem vzala přítele na brusle, na kolečkových nikdy nestál, tak se učil a jel před námi. Sendy jsem vybízela a možná, pokud se opravdu rozportuje, by stál canicross za zkoušku. :) Ale uvidíme, už jsem mrkala na cvičák v Sezemicích na agility a v Hradci slečna trénuje canicross. Nejspíš jí vezmu nejprve na ten cvičák v Sezemicicích, aby si zvykla na více psů. Tady se se psy potkáme, ale ne tolik, navíc ji potřebuji více socializovat na feny, psi jí tolik nevadí. 

Tady video z bruslí: www.facebook.com/Effie.Merillis/videos/1857654754508982/?l=8129865391791091077