Sendy - kastrace

Včera jsem vezla Sendy na kastraci v 15 hodin. 

Po příjezdu byla v pohodě, jen injekce se jí moc nelíbila (takhle zavrčet jsem ji neslyšela). Prošla jsem se s ní, počkala až usne a jela čekat domů. Už na mě čekala sestřenice, tak jsem aspoň měla co dělat - hrát karty. Tři hodiny hraní karet, ale musím se pochválit, vhrávám často.

Před šestou hodinou jsem se připravila, došla si pro bratra (kdybych s ní potřebovala pomoct) a jeli jsme. Sendy zvládla operaci bez komplikací, probouzení taky bravůrně. Doslala antibiotika, ty budu dávat od dnešního večera po 12 hodinách. Za 10 dní na stehy a kdyby cokoliv, přijet. 

No a doma v noci dostala bavlněné triko, protože je to čunče a chtěla si to oblizovat, sice reafuje na "ne", ale když spím, nemůžu jí napomínat. Dnes už se šla projít, už nenahrbená a leží. Dala si trochu masíčka a vodu už od včera.