sPP, bPP? ..

Jsem zastánce psů s PP, ale když se stane nehoda a člověk je daruje, či prodá za cenu očkování a odčervení, nevadí mi to. Ovšem toto je hnus...

S bratrem jsme koukali na inzeráty, jeden jsme rozklikli (https://zvirata.bazos.cz/inzerat/58491168/prodam-stenata.php), pejsci byli uvedení, jako kříženci, tak jsem si říkala, že se třeba paní stala nehoda, že má doma dva a že to neuhlídala (ano, to se stane). Tak jsem se paní zeptala, jakého pohlaví jsou, zda budou očkovaná, odčervená. Řekla jsem si, uvidíme, kdyžtak budu pokládat další otázky a tak dál. Paní mi odepsala: "Již nejsou. Další budou za čtyři mesíce.". Bože co to? Ona je má snad úmyslně? Odepsala jsem jí: "Vy je takto plánovaně množíte? A to od jedné fenky?". Dostalo mě to, protože jsem si fakt říkala, že to třeba bude nehoda, že uvidím,co mi napíše. Ale až tohle jsem nečekala. Odpovědi jsem se zatím nedočkala, a asi ani nedočkám. Škoda že jsem se nejprve nezeptala, jak mamina vypadá... 

S největší pravděpodobností fenka rodí jako na běžícím páse, opravdu to chcete podporvat? Možná by si sama měla zkusit, jaký je to rodit hned, jak jen to jde. :(