Stavba inkubátoru

Po páření užovek jsem se rozhodovala, zda případně odchovám, nebo ne. No rozhodla jsem se, proč to nezkusit? (A trochu mě k tomu naočkovali.)

Našla jsem si info o inkubaci a rozhodla se postavit si suchý inkubátor. Po konzultaci se známou (taky si první dělala sama) jsem objednala fopnou folii, termostat a rovnou i vermikut. Polystyrenovou bednu i folii za radiátory jsem již měla. 

Dnes objednávka dorazila, tak jsem se hned pustila do práce. Folii za radiátor jsem nalepila na víko, na to jsem přidělala topnou folii, kabel vyvedla ven a nainstalovala termostat. Nakonec to není vůbec nic těžkého. Vzala jsem si dálkový teploměr, co jsem měla venku a zatím testuju. Vypadá to dobře. 

Plastové krabičky, které pak použiji na vajíčka, mám (mám jich strašně moc, vůbec nevím, kde se to vzalo - kecám). 

Tak jsem na sebe zvědavá, jak se to (ne)povede. Už jsem si studovala i genetiku, abych věděla, co z toho může být. U Nef přesnou genetiku nevím, u Astarte ano, tak buď budou Klasik het Ghost nebo, pokud má Nef taky het na Amel (prodávali i Ameláky, tak uvidím) Klasik het Ghost ph Amel a Amel het Ghost - ale to jen velké možná. Není to nic extra, ale jako první inkubace, když to blbě řeknu "pokusná", to jde.